شیشه های رنگی و کاربرد آنها
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اگر به معماری سنتی دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که بسیار با شیشه های رنگی تزئین شده اند و خط تولید شیشه های رنگی امروزه به یکی از پرکاربردترین خطوط تولیدی تبدیل شده است که افراد از این شیشه های رنگی استفاده های زیادی می کنند. 

در گذشته از طرح شیشه های رنگی بیشتر برای سقف و درب و پنجره استفاده می کردند که امروز کاربرد وسیع تری پیدا کرده است و استفاده های فراوانی از این شیشه ها می کنند. 

موادی مانند پتاس، سودا و سرب را می توان برای کاهش دمای ذوب اضافه کرد. مواد دیگری مانند آهک برای بازسازی شبکه ضعیف شده و شیشه پایدارتر می شوند. شیشه با افزودن پودرهای اکسید فلزی رنگ می شود.

کیفیت شیشه های رنگی بسیار بالا می باشد و برای ساخت آنها نیاز به دستگاههای تمام اتوماتیک است که به صورت دو لایه رنگ شیشه را تولید می کنند و قابلیت استفاده در محیط های مختلف را نیز دارد که به دو روش لعابی و لاکوبل یا پشت رنگ نیز قابل تهیه می باشد.

از روش لعابی در صنایع تولیدی و لوازم خانگی  و همچنین صنعت خودرو بیشتر استفاده می شود و از شیشه های لاکوبل در صنایع ساختمان و دکوراسیون های داخلی و طراحی فضاهای معماری مدرن نیز استفاده می شود که شیشه لاکوبل رنگی با تنوع رنگ بالا طرفداران بسیار زیادی دارد.

ساخت شیشه های رنگی به دو روش انجام می شود که در مطلب سایت سارگن استون به جزئیات آن پرداخته شده است. اما با این وجود که شیشه های رنگی بسیار پرکاربرد و پرطرفدار هستند به همان میزان نیز افراد بسیار زیادی در این حوزه فعالیت می کنند و جزء تولید کنندگان می باشد پس اگر قصد سرمایه گذاری در این مسیر را دارید بهتر است بدانید فعالیت در این حوزه رقیبان بسیار سرسختی دارد که شما باید برای معرفی محصول خود تلاش چندبرابری داشته باشید.

لذا پیشنهاد می شود از دیگر خطوط تولیدی که مشاوره کسب و کار به شما معرفی می کند استفاده کرده تا اطمینان داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی به بیشترین سود می رسید. 

شرکت سارگن استون خطوط تولیدی پرسودی را به شما معرفی می کند که می داند بیشترین سود و بالاترین بازدهی را برای سرمایه گذار دارد و برای اطلاع از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی می توانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و از تمامی خطوط تولیدی معرفی شده اطلاعات به دست آورید. 

WWW.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: